zondag 19 augustus 2012

Landgoedmarkt

Landgoedmarkt bij Hof te Dieren, ik was er al een hele tijd niet geweest. Het was eigenlijk te warm om op een markt rond te slenteren, maar het ziet er allemaal een stuk beter uit dan een paar jaar geleden en de locatie is schitterend, zo tussen de wijngaarden. Je waande je in Zuid Frankrijk. Een extra reden om weer eens te gaan kijken was het feit dat Arte-Fact er een kraam had, erg leuk.
De nadruk van deze markt lag op brocante, over het algemeen niet zo boeiend, maar ik kwam wel een gietijzeren onderzetter tegen voor op de kachel, iets waar ik al een tijd naar op zoek was. Verder stond er een azijnproducent die ook schenkkurken verkocht - was ik ook al lang naar op zoek, voor mijn oliekruik. Echter: past niet. Kurkje te klein, helaas.




Geen opmerkingen: