zondag 14 maart 2010

Meubels

Het barst op MP van de ladenkastjes, maar er zijn er maar weinig die ik mooi vind. Na maanden zoeken eindelijk het goeie kastje gevonden! "Retro" - wat dat dan ook moge zijn.
Ik was niet van plan om een tafel te kopen, want het oude tafeltje van mijn moeder (dat ik weer van C terug had gekregen toen zij een grotere tafel over kon nemen) voldeed eigenlijk best. Maar vergeleken bij het kastje was hij toch wel een beetje lomp. En de verkoper van het kastje had ook een eettafeltje te koop: retro deens jaren vijftig. Ik ben ervoor gevallen, het is zo'n schattig tafeltje! Rib uit mijn lijf, maar ik vind 'm mooi, en bovendien is hij heel simpel uit te schuiven, met een ingenieus rolsysteem.
Het blad zal ooit nog 's een lichte restauratie nodig hebben, maar dat komt wel een keer.
Perfect verlopen MP transactie bovendien en de verkoper heeft de transportkosten voor haar rekening genomen.

Geen opmerkingen: